Rum o kök

Bloggen för dig som gillar inredning och design.

Hemma hos oss - läshörnan

Kategori: Hemma hos - matrum

När jag är inne på andra bloggar tycker jag det är roligast att kika på hur de har det hemma hos sig. Jag är ganska dålig på att ta bilder själv hemma, men ska försöka bättra mig. Tyvärr är kvaliteten som den är, med tanke på ljuset utanför...

Vår läshörna är inte lika mysig som inlägget jag gjorde för några dagar sedan, men vi jobbar på det... Fåtölj från Mio, lampa från Ilva, tidningskorg från Mio och förvaringsboxar från IKEA.

Rum o kök inredning - läshörna
Foto: Privat

Kommentarer

  • Malin Inspiration & design säger:

    Vad trivsamt ni har det! :) Gillar läshörnan mycket. :)



    Ha det gott! /Malin Inspiration & design

    2009-02-10 | 12:56:35
  • Frida säger:

    Vad fint det är! Så skulle jag gärna bo!



    Mycket fin blogg du har!

    Kram Frida

    2009-02-11 | 11:55:06
    Bloggadress: http://rakalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: