Rum o kök

Bloggen för dig som gillar inredning och design.

Uppstart!

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det dags. Då var man själv nere i bloggträsket...

Måste erkänna att jag länge har varit väldigt skeptisk till det här med bloggande. Och jag som aldrig har lyckats skriva vanlig dagbok är väl kanske mindre lämpad till att göra det här. MEN, nu har jag kommit på andra tankar och tänker ge det ett försök!

Jag är ju helt insnöad på det här med design och inredning. Tyvärr får jag inte riktigt tillstånd av sambon att genomföra alla projekt här hemma. Då är ju en blogg det perfekta sättet att få utlopp för alla briljanta idéer (som växlar från dag till dag)!

Jag vet att det finns hundratals bloggar om precis samma sak. Men, det spelar ju ingen roll! Jag får släppa lös mina idéer och några av er får kanske lite ny inspitation, vad vet jag!

Välkomna till min blogg!

Kommentarer

  • sanna säger:

    Trevlig blogg :D

    spana in min och lämna en kommentar =)

    ha en bra kväll:D

    2009-01-21 | 17:45:48
    Bloggadress: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: